Moda dünyasında rəqəmsal inqilab

Bütün dünyaya təsir edən epidemiyadan sonra moda dünyası rəqəmsal inqilabın astanasındadır ... Bu gündən etibarən virtual moda şoular, 3D xüsusi salonlar, avatar modellər həyatımızın bir hissəsi olacaqdır.

Moda dünyasında rəqəmsal inqilab
peyk.az

Bütün dünyaya təsir edən böyük bir epidemiya; Hər birimizin həyatını, metodlarını və gözləntilərini dəyişdirir. Hamımız daxil olduğumuz bu yeni nizama uyğunlaşmağa çalışırıq və dəyişməyə məcbur edirik. Moda sənayesinin rəhbərləri proqnozlaşdırırlar ki, aylarla və hətta illərlə bir mağazada bir çox insanın idarə etdiyi məhsulu sınamaq istəməyəcəyik, ayaqlarımız ticarət mərkəzlərindən kəsiləcək və moda həftələri və açılışlar tamamilə forma dəyişəcək. Ötən ayın sonunda keçirilən Şanxay Moda Həftəsi, modanın istiqamətini dəyişməyə başladığını sübut etdi.



Altı dəqiqə VIRTUAL Şou
150-dən çox dizayner və markanın kolleksiyaları Alibaba Group-un e-ticarət platforması Tmall-da nümayiş etdirildi. İlk gün açılış moda şoularına 2.5 milyon dəfə baxıldı, bütün hadisələrə 11 milyon dəfədən çox baxıldı və satış 2.82 milyon dollardan çox artdı. Əlbəttə ki, bütün kolleksiyaların moda nümayişləri ilə eyni vaxtda satışa çıxması ... Əlbəttə ki, dörd modelin, bol virtual reallıq və virtual qrafikanın təşkil etdiyi altı dəqiqəlik moda nümayişi, epidemiyadan sonrakı moda nümayişlərinin necə olacağını göstərir.



FASHION HƏFTƏLƏRİ EKRANDA
Bütün şou və moda həftəsi o qədər müvəffəq oldu ki, Moskva Moda Həftəsi və 16 Apreldə London Kişi Geyimi Moda Həftəsi və bir çox tədbirdə ediləcək New York Gelin Moda Həftəsi və kolleksiyaların rəqəmsal platformalar vasitəsi ilə sərgilənəcəyi elan edildi. Beləliklə, evinizin ekranından möhtəşəm bir moda nümayişi izləyə biləcəyiniz, sonra dizaynerin 3D xüsusi salonuna gedib fərdi dizaynlarını araşdıra biləcəyiniz, paltarların virtual xarakterinizə necə baxdığına və sonra sifariş verə biləcəyiniz bir dövr aldıq.
Artıq dünyanın aparıcı moda paytaxtlarında, virtual şoularda, VR eynəkləri ilə seyr edilə bilən moda şoularında və artan reallıqla zənginləşdirilmiş kolleksiya təqdimatlarında texnologiya şirkətləri ilə işləməyə başlamışdır. Hollandiyada yerləşən rəqəmsal moda evi Son illər bu cür layihələr üzərində işləyən Fabricant və Skandinavian mənşəli Carlings firması deyirlər ki, başlanğıc başlayandan bəri dünyanın aparıcı moda evləri və dizaynerləri qapılarını döydülər və məsləhət vermələrini istədilər. Rəqəmsal kolleksiyalarını satan və yalnız rəqəmsal platformalarda istifadə edilə bilən virtual paltar istehsal edən bu iki şirkət, yeni moda dünyasının lideri kimi görünür.



AVATAR MANIKEN PERIOD BAŞLAYIB

2016-cı ildə kampaniya siması olaraq Final Fantasy oyununun avatar qəhrəmanını seçən Louis Vuitton markasının ardınca, indi bir çox moda evinin virtual modellərində və marka simalarında işləməyə başladı. Gucci, Prada, Stella McCartney kimi 100-dən çox markanı özündə cəmləşdirən Drest adlı tətbiqetməyə olan tələb partladı. Tətbiqdə yaratdığınız avatarda sevdiyiniz paltarları geyinib sonra Farfetch vasitəsilə bəyəndiyiniz parçaları ala bilərsiniz. İngilis The Guardian qəzetinə danışan The Fabricant markasının yaradıcısı Kerry Murphy, "İyun ayından etibarən moda həftəsi və ya moda nümayişi etmək istəyən hər bir dizayner və şirkət rəqəmsal sahəyə girməli idi. Bu dünyada heç bir məhdudiyyət yoxdur. Dizaynerlər kolleksiyaları rəqəmsal olaraq təqdim edə və rəqəmsal modellərdə təqdim edə bilərlər.Və ya tanıdığımız manekenlərin üzləri rəqəmsal orqanlarla birləşdirilə bilər. Rəqəmsal kolleksiyalar real modellərə proqnozlaşdırıla bilər. Real paltar və rəqəmsal manekenlər birlikdə istifadə edilə bilər. "Bir moda dünyası gözlənilməz və yaradıcılığınızla tamamilə əlaqəlidir."


Rəqəmsal geyimlərin dünyası The Guardian qeyd edir ki, müəyyən rəqəmsal proqramlar satın alan son istehlakçılar öz rəsmlərini düzəldə bilər, bəzi sənədləri 3D printerlərdə çap edə bilər və ya virtual geyimləri öz şəkilləri ilə birləşdirə bilər və əvvəllər moda məlumatları olmadıqları halda sosial media hesablarında istifadə edə bilərlər. Fortnite oyununu oynayan hər kəsin virtual geyim ideyasına artıq öyrəşdiyini deyən qəzet, "Bundan sonra tortun pərakəndə satış payının bir hissəsi rəqəmsal geyimdə olacaq. Və rəqəmsal geyim dünyası gündən-günə böyüyəcək. İnsanların kifayət qədər geyilə biləcək paltarları var. bir daha başa düşdüm "təhlili.

***

Möhürlənməmiş düz paltarlarda ştamplar və möhürlər məşhur olacaq

İndi bir ticarət mərkəzinə getmək, bir mağazaya girmək və paltar sınamaq, təsəvvür etdiyimizdən çox uzaqdadır.Bu vəziyyət internetdəki satışları tamamilə partlatdı. Evimizdə dezinfeksiya edilən bir yükü necə götürməyimizi hamımız yadda saxladıq. Virtual platformalar üzərindəki satışların ilin sonuna qədər keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 40 faiz artacağı təxmin edilir. Alış-verişin məzmunu və bir materialdan nə gözlədiyimiz də dəyişdi. Amerikalı moda alimi Allison Pfingst: "Yenidən iki yuyulmuş zibil olan toxuculuq əşyalarını sata biləcəkləri bir yol yoxdur" dedi. 60 dərəcə və daha yüksək bir temperaturda yuyulan təbii parçalar tələb olunur.Bu, bütün iplik və toxuculuq istehsalçılarını özlərini nəzərdən keçirməyə məcbur edəcəkdir. Tarixçi, "Markalar, lələklər, sekanslar, daş oymalar modadan kənar olacaq. Düz və düz naxışlı paltarlar qarderobların ən zəruri hissələrinə çevriləcəkdir. Əl işləri və tikiş yenidən populyarlaşacaq. Moda meylləri yavaşlayacaq. İkinci əl artımı, sosial media hadisələri azalacaq. Evdə qadınların rahatlıqla geyinib öz işlərini görüb qadınlıqlarını hiss etdikləri paltarlar hər zamankindən daha populyar olacaq. "Moda meyllərinin sürəti yavaşlayacaq. İkinci əl artımı, sosial media hadisələri düşəcək. "Qadınların evdə asanlıqla geyinib işlərini görmələri və qadınlıqlarını hiss etdikləri paltarlar hər zamankindən daha məşhur olacaq."Moda meyllərinin sürəti yavaşlayacaq. İkinci əl artımı, sosial media hadisələri düşəcək. "Qadınların evdə asanlıqla geyinib işlərini görmələri və qadınlıqlarını hiss etdikləri paltarlar hər zamankindən daha məşhur olacaq."

***

Həftə qonağı
Miray Çakır

Tok'ın üstünlükləri Mirimalist marka Tok Tok'ın qurucusu Miray Çakırın bu mövsüm meylləri, qazanın olduğu nöqtəyə və əvəzedilməz bir qarderob istədikdə diqqət yetirin.
* Bir müddət bu mövsüm üstünlük təşkil edən güclü çiyinlər, həcmli və qatlanmış qol detalları ilə maraqlanıram.
* Birləşərkən ümumiyyətlə qara və ağ rənglərdə uyğunlaşan parçaları seçməyi sevirəm. Rəngdən istifadə etmək istəyiriksə, bunu ayaqqabı və çantalarda qoymağın tərəfdarıyam. Bir müddət hər şeyin altına ağ İdman geyimi də işimi çox asanlaşdırır.
* Şkafımda ən çox qara və ağ bluza və köynək var. Həm də bol mini geyimlər.
* Öyrəndim ki, moda sənayesində heç vaxt deməyin. Ancaq məsələn, çiçək naxışları, batik naxışları və ümumiyyətlə çəhrayı rəng ilə yaxşı deyiləm.
* Yaz aylarında əvəzolunmazam, uzun paltarın altındakı düz sandalet ... Gündən gecəyə və xüsusən səyahət üçün uzanan günlər üçün uzun paltar əsas bir parçadır.
* Alış-veriş edərkən mənə uyğun və tərzinə baxıram. Qiymət, həmçinin parça tərkibi və dikiş keyfiyyətinə görə indeksləşdirilmiş vacib meyarlardır. İndi məhsulların hər mənasında özümü daha yaxşı hiss edirəm və aldıqdan sonra neçə dəfə geyə biləcəyim kimi suallar barədə daha çox düşünürəm. Xüsusilə yaşadığımız ağır vaxtlardan sonra bu son sual bütün seçimlərimizdə daha vacib olmalıdır.
* Zara həmişə mənim xilaskarımdır, çünki onu öz dizaynlarımla ən asan şəkildə birləşdirə bilərəm. Xaricdə üzüm və ikinci əl butiklərini ziyarət etməyi xoşlayıram. Bəzən şanslıyam və inanılmaz qiymətlərlə inanılmaz hissələri tapa bilirəm.

***

FASHION Rəssam

sənətinin sənət
əsərləri Şirin heyvan şəkilləri ilə tanınan Lucia Heffernan, hazırkı geyim markalarından biri üçün kapsul kolleksiyası hazırlayan adların karvanına qoşuldu. Heffernan, Pinko üçün hazırladığı və bu yaxınlarda satışa çıxardığı kolleksiyasında Tiffany-dəki səhər yeməyi kimi dini əsərlərdən ilhamlanır. Əlbəttə ki, kolleksiyanın görkəmli baş qəhrəmanları sevimli heyvanlardır.

MODAEVLER ÇOX KİTABLAR
Hamımız evdə olduğumuz bu dövrdə moda evləri izləyiciləri ilə əlaqələrini gücləndirməyə çalışır. Bu məqsədlə podkast nəşr edənlər də var, tarixləri haqqında kitablar yayan və zəngin tarixi ilə moda həvəskarlarını ovsunlamağa çalışanlar da var. Bunlardan biri Diordur. Bu yaxınlarda Fransız moda evi, mirası haqqında 10 kitabdan ibarət xüsusi bir seçim nəşr etdi.



Maşından İSTƏYİR
Lüks sektor bu dövrdən sonra ən sürətli toplanan sektorlardan biri hesab olunur. Məşhur saat markası Breitling, eyni zamanda avtomobil markası Bentley ilə uzun müddət davam edən əməkdaşlığını qeyd etmək üçün məhdud sayda xüsusi kolleksiya buraxdı. Yalnız min şanslı saat həvəskarı iki markanın DNT-də oxşarlıqdan ilhamlanan saatlara sahib ola biləcəklər.